یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی بررسی می‌شود بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادمی حرم امام رضا (ع)
سرخط خبرها

جهنم صهیونیست‌ها در «جنین»

  • کد خبر: ۱۰۴۳۴۶
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
جهنم صهیونیست‌ها در «جنین»
پس از عملیات تیراندازی و ضدصهیونیستی اخیر در تل آویو، منابع رسانه‌ای از برنامه ریزی رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جنین به بهانه هدف قرار دادن اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در این اردوگاه، خبر دادند و برخی رسانه‌ها عنوان کردند که درگیری‌ها در این اردوگاه آغاز شده است.

عرب هاشمی | شهرآرانیوز؛ المیادین با اعلام شروع درگیری‌ها در جنین نوشت که درگیری مذکور زمانی آغاز شد که نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند و به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، ساکنان این اردوگاه به سمت آن‌ها بمب‌های دستی پرتاب کردند.

افزون بر این، شاهدان عینی اعلام کردند که تبادل آتش میان فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین و نظامیان صهیونیست صورت گرفته است. گفته می‌شود که در جریان این درگیری‌ها یک شهروند فلسطینی شهید شده است و شماری دیگر به شدت زخمی شده اند.

هشدار مقاومت غزه

از طرف دیگر، مقاومت غزه به صهیونیست‌ها هشدار داد که هرگونه حمله به این اردوگاه به منزله عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمز است.

احمد عبدالرحمن، نویسنده و تحلیلگر امور نظامی و سیاسی، در گفتگو با شبکه المیادین، تصریح کرد: مقاومت در غزه به اسرائیلی‌ها پیام داده است که هرگونه حمله به اردوگاه جنین، خط قرمز است.

مقاومت در غزه در پیام خود خطاب به تل آویو تهدید کرده است که در صورت حمله به جنین، غزه وارد خط مقدم می‌شود. این پیام مقاومت از طریق میانجیگران منطقه‌ای به اسرائیلی‌ها ابلاغ شده است.

کتائب شهداء الاقصی در جنین و نابلس، روابط بسیار خوبی با گروه‌های مقاومت در غزه به ویژه سرایا القدس دارد. شامگاه پنجشنبه، منابع فلسطینی از انجام موفقیت آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل آویو، خبر دادند.

طبق گزارش رسانه ها، در پی این عملیات، ۹ صهیونیست زخمی و سه نفر دیگر کشته شدند. عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹ ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

واکنش‌ها

شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی عراق، با انتشار پیامی به تمجید از عملیات مقاومتی اخیر در تل آویو پرداخت و تصریح کرد: سازشکاران خواهند دید که هر قدمی به سوی صهیونیست‌ها و رژیم موهوم آنان بردارند، متقابلا با گام‌هایی روبه رو می‌شود که به آن‌ها ثابت می‌کند نابودی شان حتمی بوده و در این میان، فقط مسئله زمان مطرح است.

شیخ «علی الاسدی» اقدام فداکارانه شهید «رعد حازم» (مجری عملیات ضدصهیونیستی) را دلیلی آشکار بر حتمی بودن نابودی رژیم صهیونیستی توصیف کرد و ادامه داد: آرمان فلسطین زنده می‌ماند و مرور زمان یا خیانت سازشکاران، از فروزانی شعله اش نخواهد کاست. مقاومت، نبض و نیروی پیشران آرمان [فلسطین]است که از حرکت بازنمی ایستد. روز گذشته منابع رسانه‌ای از افزایش شمار کشته‌های عملیات مقاومتی در تل آویو خبر دادند.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، نیز با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی بیان کرد: نژادپرستی، سرکوب، کشتار، زندانی کردن، محرومیت‌های دامنه دار و تحقیر روزانه ملت مظلوم فلسطین و همچنین تروریسم عریان رژیم آپارتاید صهیونیستی، ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه، مبارزه با اشغالگران را حق مشروع، بدیهی و طبیعی مردم بی دفاع فلسطین و پاسخی در قبال تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه بیت المقدس و جنایات و تجاوزات مستمر رژیم غاصب اسرائیل علیه مردمی که تحت مضایق و محرومیت‌های شدید در قدس شریف و سایر اراضی فلسطین قرار دارند، دانست و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مبارزات رهایی بخش مردم آن تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->